گاهی یواشکی خواب تو را می بینم
یواشکی نگاهت می کنم
صدایت می کنم...
بین خودمان بماند
اما من
هنوز تو را
یواشکی دوست دارم !
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: هنوووزم, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
به هر بهونه تیغ روی دست میکشم.
دارم به اخر میرسم.
از چی بگم
از چی بگم
...................
نوشته ای از خودم.
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
پرسه در رویای شب
در سکوتی مطلق از
قانون درد
رفتن از خود
هجرت از آینه تا...
یک قبیله درد
در چشمان مرد!!!
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: همنفسی؟؟, نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40